هتل مرمر مشهد
نوشته شده توسط : ادمین

هتل مرمر مشهد

معرفی : هتل دو ستاره مرمر مشهد در مجاورت حرم مطهر امام هشتم در سال 1394 افتتاح شد. هرکدام از قسمت های هتل اعم از اتاق ها ، رستوران و ... با رعایت استانداردهای جهانی هتل داری ساخته شده است و رضایت و راحتی شما مسافران تور مشهد در اولویت قرار داشته است. ساختمان هتل در 10 طبقه ساخته شده و دارای 27 واحد اقامتی است. امکان رزرو این واحدها به صورت فولبرد و یا BB وجود دارد. 

قیمت هتل درویشی 

نرخ ویژه هتل درویشی 

تور مشهد هتل درویشی پاییز 97 

تور مشهد هتل درویشی مهر 97 

تور مشهد هتل درویشی نوروز 98 

هتل مرمر مشهد

امکانات اتاق ها : اتاق های هتل مرمر از نوع دو تخته، سه تخته، چهار تخته و سوئیت هستند که امکانات مینی بار، مبلمان، سیستم تهویه مطبوع، دراور، کمد لباس، تلفن، اینترنت بی سیم(200 مگابایت اول رایگان)، حمام و لوازم بهداشتی در آن ها وجود دارد. اقامت برای کودکان زیر سه سال رایگان و برای کودکان سه تا هفت سال نیم بها محاسبه می شود.

امکانات هتل : لابی، آسانسور، صندوق امانات، تاکسی سرویس، گشت نیم روزی، پذیرش 24 ساعته، کافی شاپ، ترانسفر فرودگاهی،‌ پارکینگ اختصاصی، خدمات بیدار باش، لاندری، روم سرویس، پذیرش 24 ساعته

هتل مرمر مشهد

رستوران هتل : رستوران هتل با ظرفیت 70 نفر در طبقه منفی دو قرار گرفته است و انواع غذاهای ایرانی و بین المللی را سرو می کند.

موقعیت مکانی هتل : این هتل در خیابان امام رضا ۸ و بعد از چهارراه سوم قرار گرفته است. فاصله این هتل تا ورودی باب الرضا حرم مطهر تنها 800 متر است. فاصله هتل تا فرودگاه بین المللی شهر مشهد 8 کیلومتر و تا ایستگاه راه آهن تنها 5 کیلومتر است. فاصله هتل تا پارک کوهسنگی نیز 8 کیلومتر است.

هتل مرمر مشهد

پیشنهاد ما : هتل مرمر جزو معدود هتل های نوساز نزدیک حرم محسوب می شود که قیمت مناسبی نیز دارد. این هتل اقامت آرام و دل چسبی را برای شما به همراه خواهد داشت.





:: موضوعات مرتبط: هتل های مشهد , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 2 ستاره مشهد,بهترین هتل های مشهد,هتل های لوکس مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 18
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 14 شهريور 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: